god morgon

Egentligen har jag ingenting att berätta, igårkväll/natt blev väldigt ehm speciell.. Tjejerna kom hem till mig så satt vi bara här och chillade sedan drog vi på "fest" i trångsund, och själva festen befann dig i badrummet. Men badrummet var faktist lika stort som mitt vardagsrum och det fanns jätte mysiga soffor och bord där inne, jätte konstigt. Så fanns det en inbyggd bilstereo i väggen. Tyvärr var det inte så roliga människor där, så vi skulle dra hem, men då fick man vänta på bussen i en timma!


Gaaaah.. Saknar redan mitt fina blonda hår :'(


Kommentarer
Postat av: Babs

nooo ditt bruna hår är jättefint ju :D

2010-08-29 @ 16:20:33
URL: http://merfestispucko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0