SVAREN FRÅN FRÅGESTUNDEN

vad är din favorit sak att göra på fritiden? Vara med kompisar, shoppa och mysa med en speciell kille!

vad ska du göra imorn ? Gå i skolan, gå på magdans, äta middag, sova..

Är du singel? Vet inte, men jag finns inte på menyn i alla fall ;)

Vad använder du för smink?  I.D smink och Max Factor´s mascara


har du skrivit några av dessa kommentarer själv? =) PUSSSS
Nej det har jag faktist inte :)

hur mycket väger du? 44kg
hur lång e du? 1,55,5
ska du färga tillbaka till blont snart igen? Tror inte det,  men kanske gör ljusa slingor till sommaren
din blogg äger och du e jätte fin:)<3 tack :)

Vad gillar du för "pålägg" på din pizza? Kyckling, och curry är min favorit!

Varför älskar du den där Antigon så mycket för? För att hon är så söt, snäll och rolig och framförallt för att hon är kortare än mig! Sedan har hon riktigt gulligt skratt också.

Kan du berätta lite om magdansens historia? ;D Magdansen är 9000 år gammal, från början var det faktist männen som dansade magdans.

Favoritlärare? Varför? Måste nog säga Ronny (matte läraren), han är skön

Vilka röstade du på i skolvalet? och varför såklart :) Folkpatriet, för att jävlas med Barbro. Nej, men för att jag inte tycker att man ska höja skatterna, och för att jag inte vill rösta på Moderaterna.

Bästa och värsta du vet? Det värsta jag vet är att vara ledsen, eller ha ont. Det bästa är att äta goda saker, och mysa med nära och kära.

kan du inte berätta din bästa raggningsreplik? kanske något om nån hund? ;D Om någons hund slickar på din hand ex: Din hund har god smak, har du? ;)

kan jag få receptet till våra amerikanska pannkakor vi brukar göra? :D http://www.pannkakor.se/amerikanska

Varför kan du inte erkänna att Antigon är längre än dig när vi alla vet att det står 157 på hennes pass? För att det står fel i passet?

hur lång är din hund mellan svansen och nosen? Hon är inte här just nu, återkommer med svaret när hon är hemma.

om du fick välja mellan att få en rak-trimmer och en fot-fil, vad skulle du välja då? Raktrimmer såklart, den är dyrare.

snyggaste killen du vet? En kille i en film som jag inte vet vad han heter, vet inte vad filmen heter heller.
snyggaste killen du känner? Majo
snyggaste killen i skolan? Finns inga snygga killar i våran skola
snyggaste tjejen i världen? Jag?
snyggaste djuret? Vit tiger med blåa ögon

snyggaste möbeln? Säng
snyggaste möbeln i ditt rum? Min spegel

Tja, bra blogg !
hur många har du haft sex med ?
Det säger jag inte :P
BH storlek ? 70c
tights eller jeans ? Jeans helt klart, jag HATAR tights
hur har du råd med alla miss sixty jeans du har ? Min mamma jobbar på det företaget

Villken sex-ställning föredrar du ?


varför är hon antigon så jobbíg och ska sälla tråkiga frågor ?
Jag vet inte, hon vill väl ha bekräftelse på att hon är längst och mest älskad. Sedan vill hon ju att det ska bli 20 frågor så hon får svar..
braaaa blogg girl ! :D Taaack!

Hur svarar du i telefonen? Om en släkting eller vuxen ringer säger jag "Hej det är Isa" Om en kompis eller okänd ringer säger jag "Ah hallå?"

Vem går du till när du har kris eller är ledsen? Mamma, Majo Elin (lillasyster) eller kompisar.

Lite random saker:
Glass/Godis?
Godis
Cola/Fanta? Cola
Hund/Katt? Hund
Ha sex/onanera? Sex såklart
Mys kväll/festa? PARTY!
Smycken/kläder? Kläder, man vill ju inte gå naken :P
Rumpa/tuttar? tuttar
Lång/kort? Lagom

Gör du din design själv? Ja
Brukar du hjälpa andra med sin bloggdesign? Ibland, helst inte
Tar du i så fall betalt? Nej, gör bara till kompisar, eller folk jag känner.

Hur mycket tränar du varje vecka och vad? Tränar magdans en gång i veckan.
belly_dancer_28.jpg image by Namess1988

När slöts freden i Brömsebro? Onsdagen den 13 augusti 1645
Hur långt är ett snöre? Alla snören är olika långa, men cola snören är ungefär en meter :)
Om folk bestiger Mount Everest för att det är så svårt, varför går de då uppför den ENKLA sidan? Jag tror att det är för att man inte vill riskera att dö? Då är det ju ingen mening med att göra något coolt.
När en omelett blir fotograferad, säger den "omelett" då? Nej, omeletter kan inte prata.


Kommentarer
Postat av: jonnus

bra sjukt att du har gått tillbaka till han ännu en gång.. aja :)

2010-09-19 @ 22:51:56
Postat av: Fia

Nice frågestund...

Bry dig inte om folk som dömmer. Gå din egen väg :)



Kram

2010-09-20 @ 22:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0