Tips på saker att göra en söndag !

Tjenixen, Elin här (Isas lillasyster) tycke att det var dåligt om uppdatering i Isas blogg. Så jag gissade att hon har samma gamla lösenord som vanligt på bloggen och det hade hon. Så här sitter jag ! Jag tänkte att det säkert är många av hennes läsare som har samma problem som mig, nämligen vad man ska göra på en söndag, så jag googlade på det, och den här listan kom upp, haha vilken sjuk människa orkar lägga ner tid på att skriva en sån här onödig lista ?

Saker att göra en söndag
  • Städa
  • Baka
  • Laga mat
  • Städa efter att ha bakat och lagat mat
  • Pyssla, sticka, virka, måla, sitta vid Photoshop
  • Skriva livsnödvändiga blogginlägg
  • Lära sig något nytt
  • Förbereda sig för nästkommande vecka
  • Bada i badkar tills nya rekord i russinfingrar slagits
  • Umgås med vänner
  • Bowla, gå på bio, gå promenader eller shoppa med vän
  • Vira in sig i en filt och läsa en bok
  • Skriva en bok
  • Planera särskilda aktiviteter och resor
  • Planera att möblera om
  • Möblera om
  • Planera nya inköp
  • Nya inköp
  • Träna
  • Chatta
  • Se på gamla favoritserier och filmer
  • Skriva listor. Vad ska handlas? Vad ska göras? Vilka saker identifierar mig? Vad är bra och dåligt med mitt liv just nu? Vilka saker ser jag fram emot? Hur ser min budget ut? Vad finns det för saker som man kan göra en söndag?
  • Sortera foton i album
  • Bläddra i fotoalbum
  • Ordna en hel mysdag med den man har kär
  • Lösa världsproblem
  • Skapa världsproblem
  • Uppfinna självrengörande golv, tidsmaskiner, alkolås på mobiltelefoner eller oändliga chokladkakor
  • Lära ett barn att cykla, läsa eller simma
  • Lära ett barn finska svordomar, eller olika slags bus som man själv utförde som liten parvel
  • Ta sig tid att prata med de gamla och utstötta
  • Sy kläder
  • Jämföra priser
  • Behandla traumatiska barndomsminnen genom självterapi
  • Hoppas at ni fick några ideér om vad ni ska hitta på idag ! Själv ska jag baka, bada och plugga. Ha det gött !


    Numera är ju både jag och Isa brunhåriga, vad tycker ni passar oss bäst, brunt eller blondt ? :)


    Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Ni passar bra i både ljust och mörkt !! :):):):)

    2010-09-20 @ 08:07:09
    Postat av: Nicke

    Håller med ovanstående...

    Alltid lika snygga;)

    2010-09-20 @ 22:26:27
    Postat av: anonym

    blonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnt

    2012-02-05 @ 10:22:51
    Postat av: Kurt

    Blont förstås ;) <33

    2012-05-01 @ 14:35:28
    Postat av: Joppe

    Vrf visar ni bara bilder på er när ni är blonda ni kanske är skit fula som brunetter... Men ni ser bra ut som blonda

    2012-05-01 @ 14:43:40
    URL: http://fvfcisjfc.com

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0