22/2 2011 (rolig rubrik va?)

Jag ändrade outfiten lite ändå, tog en grå kofta istället för kavaj. Är det inte konstigt att mitt hår ser svart ut när man tar kort med blixt, och ljusbrunt utan? I vilket fall så blir jag snart blond igen, min vit/gråa utväxt är ju inte att leka med!
Dagens planer = ingenting
Jag ska göra en toast (utan skinka, för den är slut) först, sen kolla på tv, blogga, uppdatera mina traderabud och 22:00 blir det BIG BROTHER! Sen sängdags.
Bilderna tagna imorse klockan 07:34 (ifall det var någon som undrade)

Kommentarer
Postat av: jenna

Är du tsm med majo ? =) hur länge

2011-02-22 @ 21:52:08
Postat av: Marie

Märkligt att håret kan se så olika ut.

Hur ska du gå tillväga nu när du vill bli ljus?

Det sliter väl en hel del på håret att ändra?

2011-02-23 @ 09:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0