Det är kallare ute än i frysen

Hej på er! Jag har kommit hem till min älskade lägenhet, mamma har lagat spagetti och köttfärsås och jag är sååå hungrig med tanke på vad jag åt till lunch så borde ni förstå mig. Här har ni dagens outfit (gud vad jag är trött på det ordet, måste komma på något fiffigare) Dagens utstyrsel, eller clothes of the day kanske? Nej det får bli "det här har jag på mig idag"!
Det här har jag på mig idag:
tänkte satsa på solbrillor eftersom solen lyste, men jag vågade inte :/

Kommentarer
Postat av: ammi

tack isa, du är inte pjåkig du heller, snygg utstyrsel också :D

2011-02-23 @ 21:11:38
URL: http://aaammi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Coooooolt

2011-02-24 @ 09:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0