snaark

Godmorgon people! Är ni vakna? Det är inte jag i alla fall. Jag ligger och sover. Det här är ett tidsinställt inlägg eftersom det kan bli lite småbrottom när man ska blogga på morgonen. Jag tänkte ge er dagens outfit men ni får ju ta hänsyn till att jag inte fixat håret eller sminket nu. Dessutom fick jag röda laserögon på bilden! Skit häftigt
och bara så att alla vet är det inte samma byxor som jag hade igår. Jag har tre par nästan exakt likadana bara för att dom är så otroligt sköna. Köp dom om ni ska köpa ett par byxor, modellen heter radio.
Man får alltid fula kedjor som på de översta (blåaste) byxorna, dom brukar jag pilla bort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är dom köpta? :)

2011-02-23 @ 07:36:43
URL: http://sofieeelin.blogg.se/
Postat av: AC

Jag har också samma byxor. Och de är verkligen supersköna. Jag köpte mina på Åhlens city.

2011-02-23 @ 09:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0