Alla dagar är dagen efter, men ingen är som denna

Hallooo everybody, idag är jag på topp konstigt nog! Var nyss nere i centrum och köpte blåbärssoppa med syrran. Jag och Jonnus kollade på Monsters Inc när vi vaknade, den är ju så sjukt underbar.
Igår var jag med Jonnus, Katarina och Petra. Vi var först hemma hos mig med Elins (syrran) tusen kompisar men sedan drog vi ut på krogen. Nattbussen hem kom inte så vi fick vänta på morgon tunnelbanan. KUUUL! Jag känner inte att jag behöver dra kvällens detaljer riktigt, jag lämnar dem åt minnet.
Det här blir första (och sista) gången ni ser mig utan smink. Så titta och njut jag lär ju ångra mig och ta bort bilden om någon timma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0