Bitchen är lös

Idag har jag vart sur på allt och alla, nästan. Känner mig irriterad hela dagarna varje dag, vet inte vad det är med mig men jag håller på att förvandlas till en riktig bitch inifrån och sakta men säkert kryper det ur, vet inte hur det här ska sluta. I vilket fall så har jag två hellvetes veckor framför mig, det här projektet känns ju så onödigt. Vad säger ni ska jag köra på feber första veckan och halsfluss andra? Nej men nu ska jag ta ett bad, sedan blir det BB så kanske jag lugnat ner mig lite för dagen i alla fall.
Bilden fångar verkligen morgonens ögonblick. Ville inte lämna lägenheten för en miljon kronor, och till råga på allt så frös jag så mycket att jag gick runt med vinterjackan inomhus. Ändå så tog jag skinnjackan när jag skulle gå, måste ju iförsig passa in i bitchrollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0