Goda nyheter!

Vet ni? Jag har mailat runt alla i hela Sverige och ingen har några ear cuffs och sälja till mig. Idag så skrev en tjej att hon skulle öppna fabrik och tillverka egna i kina till och med för att det är så många som vill ha och inte finns att köpa. Det här kommer ta ännu längre tid tänkte jag..  Sedan får jag ett till mail från samma företag, och då skriver hon att de fick hem dem i brevlådan idag och skickar dem till mig på en gång! Så förhoppningsvis är de här imorgon och då kommer de att vara klara till kvällen! YEEAY Jag har väntat i en evighet..

Såhär kommer det se ut ungefär, men det är bara en plupp på de som jag kommer sälja, fast det är fortfarande två kedjor. Sedan får man välja kors, vinge, eller inget som berlock :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0