jag erkänner, jag behöver hjälp

Men det behöver Ida också! Igår ägnade vi ungefär 4 timmar åt tradera. Jag budade på en jäkla massa saker, kommer inte berätta vad förän jag vunnit det eftersom ni härmapor kommer gå in och sno mina saker då! Men en sak kan jag berätta och det är om löshåret, den dummaste affären jag gjort!
Jag går in, och kollar på bilden: "hmm.. det här är nog min hårfärg" lägger ett bud på sisådär 200 kr. Går ut ur annonsen kikar vidare. En minut senare hittar jag EXAKT SAMMA annons, exakt samma hår.. Pris: 1kr
Men på tal om dum och dummare. Ida kommer på: "jag ska också beställa löshår" Observera att Ida är svarthårig..
Hon hittar en annons..Pris: 29 kr. Lägger ett bud.
På annonsen står det klart och tydligt: "Löshår, värmetåligt syntet hår. Färg # Ljusblond" Hahah kan ni tänka er att jag dog av garv (men överlevde).
Här är i alla fall håret som jag vann!

Kommentarer
Postat av: Antigon

hahhahhahah så typiskt er

2011-03-19 @ 13:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0