Tupplur!

Isafisa ligger och snarkar i soffan, ser rätt roligt ut faktiskt för hon har helt öppen mun och ser lite ut som en mongolid, fast dom kan ju va rätt söta! Oj juste, glömde säga att det är gästbloggning på G!, spännande va? (HAHA Isa drägglade just).. Jag har precis bakat kladdkaka. Mumma! Och nu ska jag väcka Isa, fast har inte kommit på hur än.. Några förslag?? Tänkte köra en klassiker först! Ni vet som jag alltid gör när jag våldgästar hennes blogg, nämligen ..*trumvirvel*... 5 saker ni INTE visste om Isafisa. 

1. Hon och mamma bråkar alltid på morgonen när jag har sovmorgon och skriker med deras pipiga röster så jag inte ens behöver ställa klockan.
2. Hon har blivit "mobbad" av en kille på en fest för att han tyckte hon pratade ljust och irriterande.. Hahah
3. Hon påstår att jag tar hennes kläder hela tiden, fast det i själva verket är hon som tar mina, så passar er för storasyrror dom kan vara riktigt lömska.
4. Våran hund Våfflan gillar henne minst av alla familjemedlemmar (haha)
5. En sak som står högt på hennes önskelista är en symaskin.. Ja hon är 18 år och inte 63, även fast man inte kan tro det..

Den som kan gissa rätt vem den mystiska gästbloggaren är får en FET länk!!

Kommentarer
Postat av: Victoria

HAHA det är hennes syster Elin :D

2011-03-16 @ 17:29:49
URL: http://victoriablogg.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hahahaha :)

2011-03-16 @ 18:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0