Varning

Nu måste jag faktiskt ta och dissa en riktigt dålig produkt! Hårinpackningen från nutri color. Köper man en så dyr hårinpackning tycker man att den ska vara bra, funkar den inte är det okej men får den en att tappa håret är det FAN inte okej!
Jag trodde först att jag tappade håret för att frisören lät mig ha blekning i i 3 och en halv timma. När jag kom hem och tog hårinpckningen det var då jag började tappa håret. Några dagar senare tvättade jag håret igen (utan hårinpackningen) inte ett hårstrå tappade jag! Idag gjorde jag upptäckten! Jag tvättade håret IGEN och tog inpackningen, när jag sedan ska torka håret, märker jag det.. Det ramlar av! Köp den inte

Kommentarer
Postat av: Elak x-styvfar

REKLAMERA! Du ska ha pengarna tillbaks. Säg till om du behöver hjälp. Jag är dö-bra på att bråka med oseriösa företag.

2011-03-21 @ 09:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0