Nattbloggning

Hej alla nattugglor där ute! Känns som att jag är den enda som är ledig imorgon, vilket känns rätt meningslöst, eftersom det inte finns någonting att göra då. I vilket fall så har jag vart på gränsen till sovandes hela dagen så det är väl lika bra att jag går och lägger mig. Vet ni vad? Idag har jag inte pluggat NÅGONTING, vilket var en halv evighet sedan. Idag så lekte jag i alla fall med bästa Antigon, vi hittade på lite allt möjligt bus och så kollade vi på vääärldens bästa film.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt för dig. Jag var inte ledig idag, hade somat in igår natt när ditt SMS kom intrillandes och väckte hela högen.... Men det var ett gulligt mess.

Love you <3

2011-05-26 @ 11:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0