bokat och klart

På måndag drar jag på kryssning till Riga! WOHOOW Vi kommer att åka på båten och sova över en natt. Sedan ska vi bo på hotell i Riga. Kommer hem på torsdag så från måndag-onsdag kommer det inte bli någon uppdatering om jag inte hittar någon gästbloggare. Det blir en överraskning
Ikväll ska jag bara ta det lungt, det är riktigt segt här hemma när nästan alla är borta. Men jag tror jag överlever.


Så här har jag sett ut idag. Måste bara påpeka att jag HATAR mina fula mossgröna tapeter och min groteska fondvägg med vita prickar på. Inte för att man kan se färgen nu, men det är verkligen någonting jag stör mig på men vi ska måla om när sommarlovet är slut. Som tur är


Kommentarer
Postat av: Elak styvfar

...kan ju hitta på att hända att en elak ex-styffa kan hjälpa till me målningen...

Have fun i Riga!

2010-07-25 @ 09:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0