snark

Nu är jag hemma från gröna lund. Det var riktigt roligt och vi åkte allt allt allt, utom tilt för det var lång kö. Men jag har faktist åkt tilt förut, så ni inte tror att jag är någon slags bangare eller något. Vi gick i spökhuset också, det är nog det läskigaste jag har gjort i hela mitt liv. På slutet så mådde jag jätte illa och kände att jag bara behövde spy, och nu är jag så trött så jag tror jag tuppar av! Men jag ska hoppa i sängen snart, måste bara ut och möta Majo och lämna lite kläder. Godnatt på er



Det känns som min arm ser riktigt stor ut på bilden. Är det bara jag, eller har jag fått riktigt stora muskler?


Kommentarer
Postat av: Annie

Var har du köpt dina solglasögon? Jätte fina! Tacksam för svar :)

2010-07-24 @ 11:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0