FREEEDAG!

Som vanligt på fredagar ska jag till skolan, det enda som är annorlunda är att jag slipper gympan, alldeles underbart! Kan dagen börja bättre? Igår var jag och min älskling på bio, och käkade på thai restaurang, det var as gott och as kul, vi kollade på due date och har nog inte skrattat så mycket på länge, men som vanligt när jag kollar på bio är det ingen som delar min sköna humor (förutom min yster, och Emilia) så jag skrattar alltid själv och alla blir jätte irriterade, men jag kan faktist inte hjälpa att jag har så underbart rolig humor!


Så här ser jag ut idag, kolsvart rakt igenom (emo?)
Snodde en jacka av syrran och så har jag vanliga leggings. Nu måste jag kila till tunnelbanan. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0