skärpning..

Vet ni varför det är så jäkla svårt att hålla bloggen uppdaterad? Jo, för det finns inget intressant att skriva, då tänker ni: Men vafan har hon en blogg för då? Jo för när jag väl har någonting intressant att skriva, vill jag ju att så många som möjligt ska läsa det, och för att mina läsare ska stanna kvar på bloggen måste jag skriva en massa tråkigt skit.
Men nu ska jag verkligen försöka (för 4578947383903502:ade gången) att uppdatera mera!


Jag och min enorma panna idag´ Fast klippte bort pannan..

och för alla er (2 personer) som undrar och undrar, min jacka är en boomerang jacka, fast min mormor pimpat den och sytt på en päls på luvan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0