veckans appar

Jag kom på att jag skulle lägga upp mina favorit appar här i bloggen ibland. Det är ju alltid bra att dela med sig, och det är ju prefekt för alla er som sitter där ute med en android telefon och inte vet vad ni ska ladda ner. Jag hade gärna velat att någon visade mig alla coola appar när jag fick telefonen så jag inte hade behövt sitta på lektionerna och leta, då hamnar man ju efter.. Fast nu när jag har hittat dom sitter jag ändå och spelar på lektionerna så jag hamnar efter i vilket fall. Anyway här kommer favoriterna:

1. Facebook såklart!

2. Scooter hero

3. 4 teh birds

4. Vignette demo

5. Air controler



Kommentarer
Postat av: Johanna lundquist

Hejsan! Jag undrar vilket gymnasium du går på, var det klara södra? och är det bra? vad är det för typ av personer, är det mest svenskar eller blandat? Berätta mycket om skolan för är intresserad utav den! Och hur många poäng hade du för att komma in? Jättebra blogg, keep going!

2010-11-24 @ 18:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0