HEJ PÅ ER!

Jag vet att jag har uppdaterat som en kråka! Men jag har faktiskt hållt på med bajs utopia hela veckan. Nu är det äntligen färdigt och bloggen kommer ligga på topp igen! Idag har jag stått och redovisat om tryggheten i samhället om man är kristen för HELA skolan, jag är jätte stolt över mig själv som vanligt, men alla skrattade åt mig när jag sa att alla borde vara kristna och att det inte skulle vara några bråk då, fast det är ju faktiskt inte JAG som tycker så..
Jag och Nippan
Visste ni att våfflan har nytt namn nästan varje månad? Nu har hon kallats för Nippan ett tag. Innan har hon hetat "Nussingen" "Poppi" "Våffi" "Popplin" "Huni huni" "Fnossel" "Våffiss" men hennes riktiga namn är Våfflan.
Hade jag fått döpa henne hade jag döpt henne till Gucci, Doris, Leffe (fast det heter ju hanstern nu + att det är ett killnamn) eller Baby

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde Pippi, Lini, Bisini och säkert något mer :)



Pusssssss

Maman

2011-04-01 @ 17:12:34
Postat av: Elak x-styvfar

...och Pluto! Det säger jag till henne...

2011-04-03 @ 12:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0