Nu får det bli ändring

Nu har jag bestämt mig för att ändra stil på blogen helt! Jag tänker ändra designen och inehållet så ni kommer inte känna igen er nästa gång ni klickar in! Jag ska börja ha med mig kamera i väskan så jag kan lägga upp bilder, och bära med mi mitt fina usb med "nödbilder", börja göra intressanta saker som man kan skriva om och göra mig lite extra fin bara just för bloggen!


Sedan kan jag låtsas att jag är häftig och har en tändare fast det bara är ett nördigt usb-minne med massa läxor på..


Bara så att alla är medvetna om det här så är nuvarande designen inte färdig, mamma tjatar som en galning så nu fick det bli såhär för tillfället, måste gå och städa. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0