Äntligen hemma

När man har slutat i skolan vill man bara hem, utan att behöva gå hela vägen i kylan och trängas på tunnelbanan. Men det vore ju bara för bra för att vara sant om det kunde vara så. Nu är jag i alla fall hemma och har ätit min 3:e dagliga toast ( bara två kvar :'( ), det brukar bli ungefär fem om dagen; 2 till frukost, 2 när man kommer hem från skolan och 1 till kvällsmål.
När jag ända skriver så vill jag passa på att klaga lite också. Jag tycker inte att dom borde sända Big brother så rackarns sent på kvällarna, man vill ju lixom gå och lägga sig halv elva när man är trött och så ska man tvinga sig vaken en halvtimma till! Riktigt dåligt.
Jag har faktiskt dammat av kameran också och tagit en bild för eran skull, eftersom jag själv tycker det är så jäääävla tråkigt att läsa bloggar utan bilder så ska jag föregå med gott exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0