Godmorgon!

Här kommer jag och tänkte skriva ett litet inlägg medans jag är på humör. Amanda och Lollo sitter här bakom och översätter roliga saker på google/translate som vi lyssnar på. Jag klarade precis av Spanska provet och snart är dagen slut så jag kan gå hem och äta mellis! Wiiie Mycket mer än så händer nog inte, jag och syrran skulle träna men känner mig inte på topp, så det får bli en annan dag. Inatt var jag nämligen uppe och badade klockan typ 2. Jag hade så J***a ont i benen så jag tänkte nästan ringa en ambulans till mig själv.




Kommentarer
Postat av: ammi

stackrs isas ben

2011-02-15 @ 15:44:00
Postat av: Lina

Du verkar vara duktig i skolan.

Har du några bra tips till oss som inte är lika duktiga.



2011-02-23 @ 09:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0