Jag är bäst

I reklamen till BB så tänkte jag gå till städskåpet och kolla i mina gamla smyckesburkar om jag verkligen hade grejjer så jag kunde göra min efterlängtade earcuff, och vet ni vad? Det hade jag! förutom översta delen då. Som jag tänker införskaffa mig imorgon. Kanske borde börja sälja mina smycken, vad tycker ni?

Så här långt har jag kommit, här ser ni att jag behöver den översta delen

Det här använde jag mig av när jag gjorde den, man behöver två örhängen med ögglor, två kedjor, 4 små ringar, sen tångar

Kvalitén på bilderna är så dålig för att jag tog kort med mobilen, och så är det ganska mörkt, men ni ser i alla fall vad som behövs ifall ni tänkte försöka er på att göra en egen.

 


Kommentarer
Postat av: Titti

Skit vad du är duktig :)

2011-02-24 @ 09:35:50
Postat av: ammi

duktii isa

2011-02-24 @ 17:01:20
URL: http://aaammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0