Min Onsdag

Klockan 07:00 ringde klockan, jag gick upp 08:00 så hann jag inte äta frukost och så gick jag till tunnelbanan. Så började min dag, och här kommer fortsättningen i bilder.


Först tyckte Emilia att fruktsalladen i papperskorgen såg fruktansvärt god ut. Det tyckte inte jag!


Sedan hade vi Svenska och läste långa tråkiga Shakespeare texter


Sedan kände jag mig lite ego och var tvungen att ta ett kort på mig själv


..läste ännu mer Shakespeare..


Jag och Antigon åt kärleksmums till lunch

¨
..gott..


Kommentarer
Postat av: Elak x-styvfar

Om Shakespeare-texterna känns tråkiga är läraren en kass inspiratör! Säg till om du vill ha hjälp att förstå dem...

2011-02-23 @ 16:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0