rastlös tjej

Hade det inte varigt dagar på båda sidorna i kalenderna, hade jag hämtat en sax och klippt ut den här skitdagen. Den är ju bara så värdelös en dag kan bli. Om det händer något tråkigt och jobbigt, så har det i alla fall hänt något. Men idag.. Har det inte hänt ett sk*t!
Jag har i alla fall (efter fem timmar) fått igång min dator. Så nu sitter jag och kollar på bilder och längtar tillbaka till mitt blonda hår. Kan inte bara våren komma snart så jag kan bli blond igen, och använda klackskor och skinnjacka och inte behöva frysa! När det blir vår, då lovar jag att jag ska blogga massor, och ta kort och allt såntdär som är så tråkigt på vintern. Skulle ju inte tacka nej till att packa väskan och dra till något varmt land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0