SE UPP I BACKEN!

Tjoho! Läsar rekord!? Hur nu det kan komma sig med tanke på uppdateringen.. Men men, jag tänkte bara börja blogga lite som om ingenting hade hänt, eftersom ingenting har hänt. Idag har jag så ont i kroppen så jag orkade inte ens lyfta armen och öppna dörren imorse, funderade faktist på att stanna på rummet hela dagen men magen var hungrig så fick kämpa mig ut. Jag ramlade ungefär 932004 gånger igår. Varför ska jag aldrig bli duktig på snowoard? Jag har ju faktiskt övat fyra eller fem gånger nu! Utvecklingen verkar bara gå bakåt. 


Jag glömde måla ögonbrynen innan Romme! Det är ju typ det viktigaste eftersom att man måste se tuff ut i backen. Fast det misslyckades jag ju iförsig med redan när jag fick en barnsnowboard med gula dödskallar att glida runt på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0