Söndags aktiviteter

Först vill jag börja med att berätta att jag har ljugit för er läsare. Jag var inte hos pappa igår, det blev ändrade planer så jag hängde med Elvira och hittade på bus!
Idag var det lite söndagsaktiviteter med familjen som stog på schemat. Först var vi på visning i Vällingby, kände mig riktigt lurad då huset såg tusen gånger större ut på bilderna, och bubbelpoolen inte ens var en bubbelpool! Diss för falsk marknadsföring. Sedan åkte vi till coop och handlade massa tråkiga saker till hushållet. Bland annat avloppsrensare från Mr.Muscle, funkade skit bra så den kan jag rekomendera.
Efter det var Jeppe (mammas nya killes son) hos oss på besök för första gången. Isak lagade min dator som har strejkat i två månader, SKÖNT! Sedan blev det solsidan och såklart Big brother! Kan knappt berga mig tills imorgon när det är nästa avsnitt.
Så här såg jag ut idag
Fick verkligen inte till det här med dagens outfit.. Eftersom mitt tålamod inte var på topp så fick det bli såhär.
Jeans: Miss sixty Linne: Malbro Classics Kofta: H&M (barnavdelningen ifall ni försöker hitta en likadan)

Kommentarer
Postat av: tORBJÖrn

Ska springa och köpa avloppsrensare från Mr.Muscle nu. tack :S

2011-02-21 @ 12:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0