Veckan ur mobilalbumet

Jag tänkte att jag varje söndag (undra hur länge det här kommer att hålla) ska lägga ut bilder från mobilen som jag tagit under veckan, dom brukar inte bli så bra och inte alls speciellt fina. Men då får man lixom verkligen lära känna mig, jag ska nog göra en ny kategori till och med "UR MOBILKAMERAN" får den heta.

Jag har hängt extra mycket med busiga Antigon, som kommer att döda mig för att jag lägger upp den här bilden.

Jag har ätit mitt favorit mellanmål! Edamame med flingsalt. Muuums


Försökt ta kort på mig själv i bilen


Bakat kärleksmums med trippelsats glasyr tillsammans med bästa


Kollat på Cartoon Network (fråga mig inte varför jag har en bild på Mighty B i mobilen)


Min älskade bebis har kommit hem från husseveckan


Kommentarer
Postat av: Antigon

HÄMNDEN ÄR LJUV :@

2011-02-21 @ 12:23:42
URL: http://merfestispucko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0