dags att göra lite nytta

Helluu, idag ska jag iväg med mammsen och Isak till Farsta för att göra lite ärenden. Jag bara ligger och sover hela dagarna. Så går jag upp och äter lite, sedan går jag och lägger mig igen, men det är så det ska vara. Sedan har jag laddat ner solsidan så det är också lite av min sysselsättning på dagarna. Men nu måste jag skynda mig lite, vi ska hinna med att fixa
  • ID-kort
  • Gå till otikern
  • Köpa och ta gymkort
  • Ta foto till ID-kort
Så här enkel och tråkig ser jag ut idag. Pussis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur EXAKT, har du gjort lockarna som du har på dessa bilder och på dina header bilde ? MÅSTE VETA ska partaja lite ikvl heheh. Ochvill ha exakt så! love your blog

2011-01-15 @ 16:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0