panikångest

Jag kom precis på att vi har prov på judendomen imorgon och jag har inte pluggat alls! Så jag får hoppas att mina egna erfarentheter räcker.. Min x-styvfar är faktiskt jude och han har lärt oss massor!
Sedan har jag också lite klädpanik över vad jag ska ha på mig i helgen! På fredag fyller jag ju år och då blir det utgång, sedan ska jag ha tjejfest på lördagen så det blir ju dubbla uppsättningar av partyoutfits!

Jag har bläddrat igenom lite gamla outfits för insperation.





eller det här kanske?



Kommentarer
Postat av: Jenna :) :)

Det kanske kommer nåt fint i födelsedagspresent :-) För bemärkelsedagen kommer ju snart. Hehe håller tummarna på det! Kan du inte berätta vart alla kläder du har på dig på ovanstående bilder kmr ifrån

KRAMIS

2011-01-19 @ 17:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0