Partytime

Halloj allehopa, jag är jätte dålig på att uppdatera och det vet jag, men försöker ni straffa mig på något sett för det eller? Kul att INGEN kommenterar, NÅGONSIN! Jag blir faktiskt lite besviken på er. Men jag tänker uppdatera er lite i vilket fall. I Fredags hängde vi hemma hos Barbro, och i Lördags så fyllde Emilias kille 20 så då var det
party, på höög nivå! Är det några som vet hur man festar, så är det jag och mina vänner. Men nu har skolan börjat igen, och man märker verkligen vilka som har vänt upp och ner på dygnet. Halva klassen ligger och sover på lektionerna, och jag var en av dem.


Kommentarer
Postat av: reader

Söta tjejkompisar du har! (men du tar priset!) Smile, hur som helst, jag har en lärasfråga, Eller några lärasfrågor hehe: SKulle du kunna gör en steg för steg guide om hur du gör den header och alla coola designes du haft?,. hur får man en såndär svart ram runt bloggen? Hur länge har du och din kille vart tsm ? Lyllo han heh :)

KRAAAAAM

2011-01-15 @ 16:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0