Please prepare to take off

Tänkte bara informera er om att jag kommer att åka och besöka min papis och mina två små söta syskon på lördag. Hoppas att det blir fint väder då så man kan ligga och jäsa i solen, och på tal om det så såg jag precis att jag fått ett fu***ng G i naturkunskap. Dom måste skojja med mig, nu tänker jag börja gråta, jag ska inte ha G i någonting!! Annars så bär det av till IBIZA på onsdag, då kanske jag blir lite gladare.
OCH JUSTE! Jag glömde berätta att vi köpt en sommarstuga, eller det kanske jag redan har sagt? Aja nu säger jag det i alla fall. Pussis


Swedish House Mafia Swedish House Mafia performs at Radio 1's Ibiza Weekend at Ibiza Rocks Hotel on August 6, 2010 in Ibiza, Spain.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0