Har inte tillräckligt med energi för att skriva om energi

Hah! Där fick jag verkligen till det med rubriken, eller inte.. Jag tänkte att jag för en gångs skull INTE skulle skriva om min dag, mina kläder, mitt humör, trdera, hår eller våfflan. Men vad finns det då kvar att skriva om? Ingenting tror jag. Jo mat, det är ju alltid ett trevligt ämne om man inte är i skolan förstås. Jag kan ju säga att det inte blev någon lunch idag heller, och alla kan nog gissa varför. Min favoritmat för tillfället är kyckling med pommes och bea (som jag ska äta imorgon) annars älskar jag friterade räkor, rackalette och våfflor. Så om någon känner att den vill smöra lite för mig så vet ni vad som går hem, nu ska jag försöka plugga. Hej då!

Kommentarer
Postat av: em

Skriv vad du använder för smiiiiiiink!

2011-03-24 @ 20:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0