Hello Party People, this is captain Kim speaking

Hej alla tusentals läsare! Det är er favoritgästbloggare Antigon. Ni trodde väl inte att Isa skulle lämna bloggen ouppdaterad va? Isa har det jättebra i turkiet och det är bra väder där dessutom. Hon har klappat en kamelbebis och åkt världens läskigaste vattenrutschbana. Det bästa av allt är att trots att hon har ett vuxenarmband så får hon äta hur mycket glass och cola som hon vill! Haha söt.

Skolan är så tråkig utan Isa så jag stannade hemma idag och imorgon går jag bara halvdag.. tror jag gör det på onsdag också nu när jag tänker efter. Varför ska man gå miste om dom bästa soltimmarna för att gå i skolan? Makes no sense ju.. Isa har lite competition nu för jag har blivit riktigt brun, dock är det bara jag som ser det fast det är en annan sak..
Är jag inte en grym fotograf?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om det fanns en "gilla-knapp" för det här inlägget, skulle jag trycka på den ;)

2011-05-16 @ 18:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0