Top model nästa? Nej tack!

Idag har jag varit modell åt Nattis och vi hade riktigt roligt, åt lite olika saker. Bilderna blev jätte bra tror jag, jag såg inte så bra för jag hade kattögon-linser på mig. Men hela jag var målad som en Leopard fast jag såg lite ut som en orm med ögonen och allt. Fast sedan hade jag vingar också. Vi skulle fota i skogen och det regnade och var ISKALLT och jag var iprincip naken och barfota! Ni kan ju tänka er själva..

Såhär såg jag i alla fall ut i ansiktet, fast med ögonen också, själva sminket på kroppen har ramlat av.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad coolt....

Kommer vi få se några av de andra bilderna?

2011-05-17 @ 10:11:24
Postat av: Isa

Tack. Ja om jag får bilderna så kommer ni få se någon i alla fall :)

2011-05-17 @ 18:07:20
URL: http://isas.tk
Postat av: Katarina

sjuuukt cool sminkning isa! :D vad var du modell åt? :O

2011-05-17 @ 19:34:55
URL: http://petraochkatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0