repeterar några veckor

Jag måste ju uppdatera er lite om vad som hänt i mitt liv. Egentligen är det nog inte så speciellt mycket men ändå har jag nog glömt bort hälften. Jag ska försöka så gott jag kan.
Till och börja med kan jag ju berätta att mitt löshår bara blir trassligare och trassligare, nu har det gått så långt att det är oanvändbart! (btw så är håret från samma person som Paow tipsade om i sin blogg i veckan att det skulle vara "trasselfritt".. BULLSHIT! säger jag bara.. Köp det inte!

Sedan kan jag berätta att mina favoritlåtar just nu är:
Jag har jobbat på en båtklubb med min syster som Isak var så snäll och ordnade
Jag har köpt bärbara högtalare som jag ska ha på stranden
Jag har varit hos pappsen
Vi har köpt sommarstuga i Nyköping
Jag har planerat nästan hela min sommar
Sedan tar vi resten med mobilbilder:















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0