Hår Hår Hår

Innan vi drog hemifrån så färgade jag utväxten, det var verkligen på tiden. Den var hur lång som helst, men som tur var inte så jättegrov, har inte så himla mörkt hår i verkligheten. Jag har även börjat använda mitt nya låshår nu, för det gamla började bli slitet. Och det ser verkligen trash ut och gå runt med slitet löshår, så löshåret färgade jag också, och klippte, och sydde ihop!

 


Här är en bild på mig när jag inte har löshåret i.


Måste bara berätta att min lillasyster har färgat håret brunt, det blev jätte bra. Här är en bild på syrrans nya hår ! Fast nu har hon färgat det igen, så det är lite mörkare (och snyggare) på bilden är det lite blött och det såg grått ut när det torkade.

PUSSIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0