MOBIL PROBLEM

Jag dör snart om jag inte får köpa en telefon! Eftersom jag måste vänta till jul är det kanska dags att jag skriver ett testamente.
Alla mina besparingar går till mamma eftersom det är hon som har sparat allt. Elin (lillasyster) kan få mina kläder, och min platt tv. Nej jag ska nog inte planera in att dö än. Men jag vill faktist ha en telefonjävel snart... Och jag vet att jag ska tänka på fattiga barnen som inte har någonting alls, men nu är det så att jag inte är ett fattigt barn. och jag tror de skulle må bättre av att jag njuter av det jag kan få och inte sitter och tänker på hur dåligt de har det.

Kommentarer
Postat av: Jumbo

NEJ, DÖ INTE!

Jag tror de fattiga barnen tycker jättesynd om dig för att du inte har nån telefon. Vill du låna min skräp-mob som jag käkade mig till på Donken?

2010-10-11 @ 21:35:38
Postat av: isa

Jaa det minns jag! Haha nej tack det går bra, jag har faktist köpt en ny nu men den har inte kommit fram än. :p

2010-10-16 @ 11:23:31
URL: http://isas.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0