tummavtryckslös

Vad gör man om man inte har något tummavtryck? Tänk om man är som jag, börjar pilla på nagelbanden när man är rastlös. Så pillar man så mycket att man kommer runt och ner till tummavtrycket. Så nu har jag ju inget tummavtryck? För det är förstört. Så om jag blir kriminell så kan dom inte veta att det är jag eller? Något att fundera på kanske.. Apbropå fundera! Rebecca i klassen ställde frågan "Hur tänker man om man är döv?" Man har ju aldrig hört några ord, så man kan ju inte tänka i ord, kanske i bilder? Men det blir ju jätte konstigt.. Jag kan i alla fall inte sluta tänka på det! Måste verkligen veta, jag blir fullständigt galen! När jag tänker så tänker jag i ord, men mina ord har en konstig dialekt, alltså i mitt huvud, det låter ungefär som göteborska, skumt va? Nu ska jag sluta babbla.


Fan att man ska se flintskallig ut när man har blond utväxt. Så grovt jävla fult! Ser ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0