ERROR!

Min datorjävel hakar upp sig om och om och om igen! BLIR FULLSTÄDIGT GALEN! Nu har jag suttit i två timmar och försökt ladda in bilder, jag har fått starta om datorn ungefär 80 gånger. Men nu ska vi vara lite positiva, idag ska jag på bio, eller ikväll ska jag på bio menar jag. Imorn så blir det myskväll med tjejerna. Vi bara festar hela tiden så nu tyckte vi det var dags med en tjillhelg!


Kan inte vända bilden rätt, kan inte redigera den, kan inte ens förminska den så fick vänta i 5 minuter på att den skulle laddas upp. Så fort jag öppnar en bild på datorn så hakar hela skiten upp sig. Så nu får ni första oredigerade bilden i hela isas.tk´s historia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0