tisdag

Eftersom Arild inte kunde göra våra scheman rätt har vi nu flyttat våra lektioner så vi får håltimmar och slutar 20 i fem på tisdagar istället för 10 i två! Blir fulständigt galen, men men.. Idag spelade vi in fortsättningen till våran spanska film (lägger upp bilder sen) och efter skolan var jag tvungen att lämna tillbaka en päls som jag har köpt, så jag mötte mamma på hennes jobb där det råkade vara utförsäljning så jag var ju bara tvungen att köpa massa grejjer! Köpte en skit stor mysig kofta och en söt blus.

Dagens facelook, ser ut om en oskyldig liten flicka :)


Kommentarer
Postat av: emila

SJUKT SÖT :D

2010-09-28 @ 21:19:39
Postat av: elvira

SNUGG BRUD_93!!!

2010-09-29 @ 22:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0