GÄSTBLOGGARE

OKej heeeej bloggen!
Idag är det faktiskt inte självaste Fisen som skriver. Utan det är hennes extremt häftiga vän Jonnus =) NU.. vad gör vi.. NU KÖR VI.. nee jag skämta ba.. Isa fixar sig, sminkar sig för fullt, nattis städar, bäddar, ja allt. Hon är perfektionist, eller hon är det där man är när man måste ha städat hela tiden, iallafall så hon städar,sminkar sig,fixar håret. Hon gör typ allt som går att göra.
Och jag själv, jag sitter vid datan, dricker och äter chips. Jag är klar först som alltid.. Trashig tjej idag, gårdagens hår, gårdagens smink under det nuvarande och solglajjer uppe på huvudet? TJUSIGT JONNA! 
Det lär säkert komma upp bilder imorgon :)

Jag har gjort upp lite mål inför kvällen.
Kvällens mål:
Vara så fulla så att vi inte ens vet vad vi heter.
Inte spy
och inte bråka med varandra!!

Vi får hålla tummarna! Ha det så jävla bra ikväll, för det ska vi ha.: Håll inte på ring och stalka oss nu ikväll, för vi har inte tid för det. Men om du är kille, mellan 15-20, fett snygg, långt hår, mellanrum mellan framtänderna och längre än 173 så är du varmt välkommen hit :) PUSSSSS NU KÖR VI!


Här är jag. Dock oseriös bild, från min studentskiva, så man kan inte förvänta sig nått annat, ehehhee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0