Jag är lite, LITE gladare nu

Jag vill först tacka alla fina vänner som FAKTISKT finns där och visar sitt stöd för mig, ni vet vilka ni är och jag hoppas att ingen som inte är delaktig i stöttandet känner sig tackad och tar åt sig äran! Haha så elak är jag.

Åter till verkligheten! Kom precis hem från skolan, det blev ingen idrott för mig idag. Nu ska jag ta och äta någonting hemlagat (älskar att jag slipper skolmaten). Sedan ska jag göra mig lite finare och bege mig in till kungsholmen. Det blir sedan en tripp till moster som fyller år idag, grattis till dig! Det ska vara tjejmiddag och jag får träffa mina två små kussar!
Jag ska försöka tänka lite snällare tankar om folk, jag har ju alltid varit så himlans snäll, vad hände?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har varit för mycket med ponnus som hatar allt och alla :):):):)

2011-04-07 @ 22:45:16
Postat av: Anonym

Du har varit för mycket med ponnus som hatar allt och alla :):):):)

2011-04-07 @ 22:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0