Livslust = noll

Jag vaknade på helt fel sida idag. Drömmer sjuka drömmar som jag någonstans inne i mig tror är sant och blir då ledsen och på skit dåligt humör. Dessutom ska jag varje dag gå till skolan och behöva vara runtomkring människor som irriterar mig ända in i nerverna. Sedan har den enda människan som jag kunde prata med åkt till ett annat land och det gör ju inte saken bättre. Tror faktiskt inte att jag klarar mycket till. Jag behöver semester NU!

Jag hade i alla fall lust nog att ta bild på dagens outfit, men jag hade ingen lust att fixa mig fint så det fick bli vanligt och tråkigt idag, precis som jag.



Det här gjorde ju inte morgonen bättre..


Kommentarer
Postat av: Antifjanti

Allt löser sig hjärtat, finns här för dig och det vet du<33 och det är inte långt kvar tills du åker till turkiet :) och jag ser jätte framemot..ja du vet<33

2011-04-07 @ 12:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0