Jag älskar att vara vuxen!

Det finns både för och nackdelar med att ha fyllt arton. Det bästa är att man får gå ut på krogen. Och det värsta är att man måste öppna och läsa massa tråkig post. Men jag har faktist fått göra massa saker nu när jag är vuxen, tillexempel kan jag: 
- Skapa ett eget bankkonto och ladda ner handelsbankens mobilapp så jag kan föra över pengar från mitt sparkonto när jag är ute och shoppar
- Jag kan ringa ordjakten när jag kan orden och vinna 10 000 kr!
- Jag kan starta ett traderakonto och buda på 993948 saker samtidigt och ångra mig direkt när jag tryckt, som jag har gjort idag
- Jag kan åka utomlands i sommar fast mamma inte vill att jag ska göra det
- Jag får köpa trisslotter och spela på automater
- Jag får söka sommarjobb på grönalund (inte för att jag vill det men..)

Jag visar mina fina ringar jag har budat på senare, hoppas att alla kommer hålla tummarna för att jag vinner


Kommentarer
Postat av: ACE

Haha... Bra skrivet

2011-02-23 @ 09:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0