Det finns alltid någon eller någonting att störa sig på

Jag blir så förbannad på blogg.se och telefonförsäljare
Här försöker man vara duktig och driva en väluppdaterad blogg. Då funkar det inte att blogga helt plötsligt.
Men nu (två timmar senare) funkar det ett litet tag i alla fall så jag får väl se till och uppdatera som satan nu.
Sedan ringde det precis någon konstig människa till mig och sa att jag hade vunnit och skulle få ett paket, och jag blev jätte glad, men sedan skulle det kosta både det ena och det andra, så jag sa att jag inte var intresserad men snubben fortsätter och föröker sälja saker till mig. Jag tycker verkligen inte om telefonförsäljare, och alla ni därute som jobbar som det, om någon säger nej, då menar man "nej" och inte "ja men jag ändrar mig nog om du fortsätter babbla..idiot"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0