workout

Idag har jag varit riktigt duktig. Direkt efter skolan åkte jag och syster Elin till gymmet. Jag tvingade mig själv att springa i hastigheten 8,8 km/h i 30 min utan att stanna eller sänka farten en enda gång på löpbandet. Tror ni jag klarade det? ....JAAA! Jag är bäst, jag är bäst, jag är bäst, jag är bäst!
Sedan körde vi magen, ryggen, armar och bröst i 40 min. Efter det åkte vi hem och lagade jätte god mat till oss själva, jag gjorde också min special glass som jag ska ha till BB ikväll, god & nyttig. Idag börjar mitt nya liv. Här kommer huvudmålen:
  • Träning minst två dagar i veckan
  • INGEN mer shopping (förutom på tradera) innan turkiet
  • Godis på fredagar och lördagar ENDAST!
  • Lägg undan 500 kr varje månad tills sommaren (det är i och för sig bara två månader kvar)
  • Skaffa jobb

Kommentarer
Postat av: Antigon

EHH lycka till med att inte shoppa.., dessutom så är tradera fusk! det räknas ju också med som shopping!!

2011-03-28 @ 20:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0