Herregöstanes!

Jag hade helt glömt bort att jag börjat blogga igen! Idag har jag haft fullt upp. Först var jag i skolan och gjorde matte prov. Det gick lite sisådär. Sen har jag packat till turkiet. Nu bär det snart av! Jag gick in och kollade vad Elin packade ner så såg jag att hon hade en sarong! Och så kom jag på att jag också hade en förut, då frågade jag mamma om hon viste vart den var, men då hade jag tydligen sagt att hon kunde få den (?) och sedan hade hon gett den till sin kompis, men sen sa kompisen att hon kunde få tillbaka den, så nu tog jag den och den är såååå snygg. Den är perfekt att göra till en långklänning. Ni ska få se på kort sen.

Men oj vad trevligt väder vi ska ha på resan.. kan ju lika gärna stanna hemma för här blir det finare väder!

Jag kommer börja gråta...


Kommentarer
Postat av: Elak x-styvfar

Oroa dig inte för vädret. Ni kommer säkert få en kanon-resa.

Kramarna!

2011-05-05 @ 22:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0